अप्रिल 16 मा, धेरै फेसबुक लाइट ग्राहकहरूले भने कि तिनीहरू एपमा सन्देश विकल्पमा प्रवेश गर्न असमर्थ थिए। जब पनि तिनीहरूले सन्देश खण्ड खोल्ने प्रयास गरे, तिनीहरूले त्रुटि सन्देश प्राप्त गरे।
यो समस्याले धेरै फेसबुक लाइट ग्राहकहरूको लागि असुविधा ल्यायो जो सन्देशको लागि एपमा महत्त्वपूर्ण छन्। यद्यपि यस मुद्दाको उद्देश्यसँग सम्बन्धित फेसबुकबाट कुनै भरपर्दो दावी छैन, त्यहाँ यसको लागि केही व्यावहारिक उद्देश्यहरू छन्।
कठिनाईको लागि एक व्यवहार्य उद्देश्य एपको कोडमा ट्रोजन घोडा वा गल्ती हो। त्यस्ता बगहरू समय-समयमा हुन सक्छन् र सामान्यतया अपडेटको साथ एपका निर्माणकर्ताहरू मार्फत स्थिर हुन्छन्।
अर्को व्यावहारिक उद्देश्य फेसबुकको अन्त्यमा सर्भर समस्याहरू हुनुपर्छ। मेसेजिङ वैकल्पिक पहुँचयोग्य नभएको कारण एप अब आउटेज वा मर्मतसम्भारका कारण फेसबुकको सर्भरमा सामेल हुन सक्षम नहुन सक्छ।
समस्या निवारण गर्न, ग्राहकहरूले आफ्नो फोनको सेटिङहरूबाट फेसबुक लाइट एपको क्यास र जानकारी खाली गर्ने, सुरक्षित वेब जडान सुनिश्चित गर्ने, र उपलब्ध अत्याधुनिक मोडेलमा एप अपडेट गर्ने जस्ता केही सरल चरणहरू प्रयास गर्न सक्छन्।
यदि यी चरणहरू अब मुद्दाको फेदमा पुग्न सकेनन् भने, ग्राहकहरूले समान सहयोगको लागि फेसबुकको गाइड समूहमा पूरा गर्ने प्रयास गर्न सक्छन्।
अन्तमा, अप्रिल १६ मा फेसबुक लाइटमा मेसेजिङ कठिनाइ धेरै प्रयोगकर्ताहरूका लागि एक पटक ठूलो असुविधा थियो। समस्याको सटीक कारण अज्ञात हुँदा, त्यहाँ केही प्राथमिक समस्या निवारण चरणहरू छन् जुन ग्राहकहरूले प्रयास गर्न र यसको फेदमा पुग्न सक्छन्।
0 Comments